۱۳۸۹ دی ۱۵, چهارشنبه

يكم از من.....

به نام روشنايي
2ماه از حضورم تو مسجسليمان رو ثبت نكردم چون هنوز با خودم به توافق نرسيدم كه يه سري از چيزها رو اينجا بيان كنم يا نه و دليل مهمتر اينكه هنوز اشتراك adsl نگرفتم و سرعت اينترنت اينجا پايينه. حالا هم كه اومدم كافي نت اون خانوم داره ميگه كه من تا 5 دقيقه ديگه بيشتر نيستم!!!
 تو اين مدت يه چيزهايي فهميدم و يه چيزاي خوبي هم از اجتماعي بودن تو اينجا ياد گرفتم!! من تو دانشگاه آزاد اينجا در حال درس خوندنم! آخر شهر يه خونه گرفتم ، گاهي صبح ها ميرم ميدوم، چند روز در هفته رو ميرم به يه باشگاه ورزشي سطح شهر. الآن مشغول درس خوندن واسه امتحاناي دانشگاهم، برنامم تو اين مدت يكم فشردست اما سعي ميكنم تو اين مدت باز يه چيزايي رو اينجا ذكر كنم. امروز هوا يكم بارونه آدم ميخواد بيشتر بيرون باشه اما چه بايد كرد كه از برنامه عقبم . اون خانم يه بار ديگه گفت دارم تعطيل ميكنم. منم ميرم!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر